salam

:: Assalamualaikum dan salam sejahtera ::SELAMAT DATANG KE BLOG SAYA SEMOGA ANDA MENDAPAT MANFAAT DARIPADANYA::

Ahad, 11 Mac 2012

"Kejayaan yang terbilang"...

"Kejayaan yang terbilang"...

        
              Malam ni aq di informasikan oleh kluarga aq di kampung  tentang kejayaan adik aku dalam pertandingan tahfiz peringkat  Negeri  Pahang  dan die akan ke peringkat kebangsaan pulak bertanding di  Pulau Pinang. Semoga die mendapat johan jugak dalam peringkat ni... Hemm aq selaku abg terbilang ni berasa bertuah la sebab yg dah berjaya dlm pertangdingan tu adik aku... mase time aku dulu bukan tak menang tapi saja bagi orang len menang hehehe... yg membezakan aku dengan adik aku adalah ehsan, aku belas ehsan kat pihak lawan tapi adik aku belas ehsan kat diri die jew hehe gurau je... dari segi  hebat, aku kire aku hebat lagi kottt... sebab adik aku wakil sampai kebangsaan jew, aku wakil sampai menengah tau hahaha...

          Okey la kepada adik aku yang bakal bertanding, aku harap die dapat lah buat yang terbaik... bia menang lagi  jgn jd mcm aku belas ehsan kat pihak lawan.... ok sekian wasalam...

-struggle is the key of success-
-muhaimin-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan